۲ مرداد ۱۳۹۲، ۱۳:۵۵

گزارش خبرنگار مهر از بلغارستان؛

توجه ویژه به حجاب بانوان ایران/ یک کانگورو در هتل!

توجه ویژه به حجاب بانوان ایران/ یک کانگورو در هتل!

مسابقات المپیک ناشنوایان در حالی از فردا برگزار می‌شود که تعدادی از ورزشکاران کشورهایی که با ملی پوشان ایران در یک هتل هستند، سئوالاتی را درباره حجاب بانوان ایرانی می‌پرسند.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، کاروان ناشنوایان ایران با کشورهای ترکیه، اوکراین، استرالیا و ترکیه در هتل پرنسس صوفیه قرار دارد. حضور بانوان محجبه ایران در هتل باعث شده است تا بعضی از ورزشکاران این کشورها، از بانوان ایرانی درباره حجاب‌شان سئوال‌هایی را انجام بدهند. یکی از مربیان ترکیه سئوالاتی را درباره وضعیت و چگونگی حجاب در ایران از ملی پوشان پرسید و آنها هم توضیحاتی در اینباره ارائه دادند.

از نکات جالب توجه دیگر در هتل محل اسکان ایران، اقدام استرالیایی‌هاست که با یک بادکنک بزرگ به شکل کانگورو در لابی هتل و رستوران حاضر می‌شوند. این مسئله باعث شد تا بعضی از ورزشکاران کشورهای دیگر و از جمله ایران با این کانگورو عکس یادگاری بیاندازند.

یکی دیگر از مسائلی که این روزها در شهر صوفیه اتفاق افتاده است، تظاهرات سیاسی تعداد زیادی از مردم این شهر است که تا سه‌شنبه شب هم ادامه داشت. به گفته کارمندان هتل، این تظاهرات به خاطر مخالفت مردم بلغارستان با دولت این کشور است. این تظاهرات که در شبکه‌های تلویزیونی بازتاب داشته است، در بخشی از شهر رخ داده که فاصله زیادی با محل اسکان تیم‌های حاضر در مسابقات دارد و ورزشکاران بدون هیچ مشکلی تمرینات خود را برای آغاز این رقابتها برگزار می‌کنند.

کد خبر 2103510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha